Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Ahad, 31 Julai 2011

Dup Dup....mAmpU Ke Miss HoNeY???



بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
Assalamualaikum n hai..hai..
Wah harinie pe pasal plak honey nak mention name honey nie
nak femes ke miss honey nie
hehehe..

tak caya cube tgk TAJUK DI ATAS

ehh ehh nape plak da dup..dup 2 nie

ok lah honey mls nak teka teki nie..mcm My frenzz miss Liyana Nana yg bijak
berteka tukup nie

honey Dup..dup sebab gemuruh + gementar takutlah nak masuk UPSI

honey tgk kwn2 honey dlm group J.U.N.I.O.R UPSI '11 
ramai yg bijak pandai tahap sarjana n ahli falsafah
teroverlah pulak puji...

korang nak tau tak Dup..dup2 bunyi jantung honeylah
wah berdegup kencang

mampu ke honey nie bersaing dengan diorang yg SURE LAH dpt dekan
miss honey dah lah kecik jew orang
nak berhadapan dgn diorang yg pandai + bijak + pintar (adik beradik setiri)
hoeny jadi gemuruh sgt dapat ke honey kawan dekat UPSI 
nak mengharungi 8 sem nanti

hua hua nie nak nagis nie
@___@

Miss Honey cool beb!!! control comel...menyampahlah plak
Insya-Allah hope sume tak da ape2
sume akan berjalan lancar
amin...

p/s:sorry nie luahan hati honey yg sebenar dup..dup...dupp..alah tak berhenti lagi rupanya nie .



。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

Tiada ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers