Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Isnin, 1 Ogos 2011

Miss HoNey jGn NaNGis Lg


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
 Assalamualaikum n hai..haiii

harinie rajin benor miss honey asyik post entry mcm2 yek
harinie mcm2 terjadi dlm life honey

tak caya alih bijik mata 2 keatas ha tgk TITLE POST
honey nangis????
naper nie...!! 
nak tau???

entahlah dlm saat nie honey rasa bodoh  tak baper cerdik sgt la

miss honey nie tak hbs masalah -masalah kan

 honey sgt2 rasa nak nangis jew mcm air hujan tup..tup..yup
naper???

si"dia" honey dah tak yakin dgn honey lagi!!
honey rasa betul2 hancur hati
honey tak salahkan si"dia" dia tak salah pun
honey yg bersalah

ape yg honey mampu buat berdoa moga ALLAH akan kembalikan si "dia" semula pd honey
kami tak mention akan putus k..tp honey rasa 80% mcm2 akan jd

Ya Allah beratnya hati honey nak tangung sume nie.....
honey tak sanggup
tapi adat org bersalah, tunggu masa untuk dijatuhkan hukuman ajew
hua..hua.. honey tak sanggup
i'm really love u 

Saat ini!! ketika ini!! honey pasrah ape pun saje keputusan si"dia"

walaupun honey syg si"dia" sgt2
tp honey mungkin bukan jodoh yg terbaik untuk si "dia"

si"dia" amat baik tak sepadan dgn honey yg serba kekurangan....
honey doa moga dia jumpa jodoh yg terbaik....
walaupun hati amat berat sgt nak melepaskan si "dia" pergi dlm hidup honey

andainya honey sempat kata kat si "dia" honey nak ckp:

honey syg kat dia sgt..honey tak snggup berpisah..dialah yg menjadikan hidup honey ceria n paling yg penting si "dia"  mengajar honey cinta kepada agama..
 TP......
sume 2 dah terlambat ...honey tak mampu buat ape2 jew....
telan ajew pedih.....!!!
moga da kemaafan darinya untuk honey.... Ya Allah aku sgt memohonnya

doa honey untuk si "dia"

 tapi disaat ini..
inilah doa honey untuk dirinya ..honey tak kan berhenti berharap
@______@

p/s: honey betul2 sedih..sorry entry kali nie story mory pasal peribadi sikit....... doakan yek honey dgn dia akan kembali mcm biasa (**,)

。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

4 ulasan:

♥ MISZ hazNie berkata...

xmo nanges k....=)

yana comey berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
yana comey berkata...

tabahkan hati

HAMDAN berkata...

Insya Allah pasti ada pengganti yang lebih baik wat miss honey.. sudah jangan nagis lagi.. Allah itu Maha Adil.Pasti ada hikmah disebalik ape yg berlaku... doalah padaNya..

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers