Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Khamis, 24 November 2011

Jika aku Jatuh Hati


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikumwarahmatullahiwabarakatu dan selamat sejahtera....hari macam mana kehidupan sahabat miss honey....miss honey harap ya akhi wa ukhti berada dlm keadaan limpah kasih sayang-Nya

kali nie post miss honey masih bertemakan percintaan dalam islam yang menuntut kita untuk menjaga perhubungan berlandaskan syariat islam supaya tidak tergelincir dilandasan yang sebenar disamping serba sedikit memberikan kita kekuatan dan motivasi (sharing is caring) tak gitu??


Ya ALLAH,
Jika aku jatuh cinta,
cintakanlah aku pada seseorang yang melabuhkan cintanya pada-Mu,
agar bertambah kekuatan untukku mencintaimu.

Ya muhaimin,
Jika aku jatuh cinta,
izinkan aku menyentuh hati,
seseorang yang hatinya bertaut pada-Mu,
agar aku tidak terjatuh dalam jurang cinta nafsu.

Ya Rabbana,
Jika aku jatuh hati,
Jagalah hatiku padanya agar tidak berpaling daripada hati-Mu. 

Ya Rabbul Izzati,
Jika aku rindu,
rindukanlah aku pada seseorang,
yang merindui syahid di jalan-Mu

Ya ALLAH,
Jika aku menikmati cinta kekasih-Mu,
Janganlah kenikmatan itu melebihi kenikmatan indahnya
bermunajat sepertiga malam terakhir-Mu

Ya ALLAH,
Jika aku jatuh hati pada kekasihmu,
jangan biarkan aku tertatih dan terjatuh dalam perjalanan menyeru manusia kepada-Mu

Ya ALLAH,
Jika kau halalkan aku merindui kekasih-Mu,
jangan biarkan aku melampaui batas
sehingga melupakan aku pada cinta hakiki dan rindu abadi
hanya kepada-Mu
AMIN...............

video

P/s: Doaku...moga kita sama-sama berjaya didunia dan akhirat dalam mengharungi segala dugaan dan cabaran yang sememangnya menguji kekuatan iman kerana tapak iman itulah yg menemukan cinta yg selama ini hilang... semoga cinta yg dicari telah ditemui dan ALLAH meletakkan kita dibawah payung rahmat-Nya..




。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

Tiada ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers