Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Rabu, 15 Februari 2012

Sayonara..aii Shiteru (^_^)


Assalamualaikum to all my readers...harinie miss honey nak sgt meluahkan sedikit ape yg terpendam....Sorrylah kalau korang tak suka...tapi this my blog so miss honey berhak luahkan ape2 sahaja selagi tak melangar hukum agama n perlembagaan malaysia....hhahaha (skema lah plak yek)...
ok berbalik pada tajuk kita pada hari ini...ape yg miss honey nak ceritakan dengan Sayonara ..Aii Shiteru....sebelum2 wait a minute...miss honey, ape yg dimaksudkan dgn Sayonara..aii shiteru nie???ok sebenarnya ini adalah dari asal bahasa Jepun Sayonara( selamat tinggal) + Aii Shiteru ( sayang awak selamanya.).alohh so nak ringkaskan maksudya selamat tinggal, sy tetap sayang awak selamanya....
errmmm tgk tajuk pun dah sedih kan
Ya memg sedih tambah2 lagi kpd org yg mengalaminya sendiri.......
siapa yek???
HELLO...HELLO!!!
of couse lah miss honey..

Sahabat semua....
disaat ini miss honey amat memerlukan sokongan kalian semua
miss honey perlu kan kekuatan kamu semua untuk menghadapi saat2 yg getir dlm hidup miss honey..
miss honey perlukan kasih syg kamu semua...
bantulah miss honey dlm menghadapi ujian ini
sesungguhnya miss honey tak mampu untuk hadapi semua ini.....

Ya ALLAH tabahkan hatiku dlm menghadapi dugaanmu
amat berat aku rasakan
tetapi ape2 pun alasan aku
aku sedar ini adalah tanda sayang-Mu kepada ku
supaya aku terus mengingati-Mu
supaya aku terus merayu dan merintih pada-Mu....

Sayonara...aii Shateru untuk ku buat dirimu
betapa aku banyak pun aku menyayangi...
tetapi kau bukanlah miliku lagi
pasrah dan redha atas keputusan yg telah dikau lakukan...
apa lagi nak diharap kasih pada yg dah tak sudi

awak cuma sy nak tanya apa salah sy pada awak?
apa dosa sy awak?kenapa tiba2 awak pilih dia awak...
selama ini kita baik2 ajew awak..saya tak cukup baik ker awak?
awak sy ingin sgt tanyakan semua itu kat awak..
adakah sbb sy perempuan kampung?
adakah sbb sy tak menarik?
adakah sy tak cantik?
adakah sy kurang agama?
awak....
tapi sy seorang wanita....
sy perlu jaga adab dan sopan..
sy wanita islam yg tak pandai berkata-kata dan meminta2 lebih dari yg sepatutnya
ingin sy luahkan semua itu pada awak...
tapi sy tau awak takkan faham..
sy terpaksa redha awak..
sy tak mampu menyakiti awak seperti awak bt pada sy
sy terlalu sygkn awak...
sy tak nak awak ada masalah
sy tak nak awak serabut
sy tak nak awak tertekan
sy nak tgk awak bahagia
sbb sy sygkan awak ikhlas kerana ALLAH
jika takdirnya saya menggangu dan menjadi org ke3 dlm hidup awak
sy pasrah awak sy akan undur diri
sebab sebagai manusia saya SAYANGKAN awak dan si dia
sy tak nak menyakitkan hari sesiapa
biarlah sy yg terluka
sy akan cuba rawatnya sendiri
ALLAH MELIHATKU
ALLAH MENJAGAKU
ALLAH DISAMPINGKU
yakinlah kasih syg-Nya pada aku takkan putus
kerana ALLAH tak pernah lelah menjaga dan memeliharaku
sukar bg sy untuk berbuat demikian 
awak sy tahu hubungan kita akan setakat ini
sy terpaksa redha awak.....
dan mungkinkah kisah kita yang INI akan tinggal kenangan
awak sy hanya mampu lakukan INI shaja awak
sbb sy terlalu sygkan awak...
sya akan sentiasa ada untuk awak
susah senang kita akan bersama..
tapi jodoh tak menyebelahi saya...
awak Surat untuk bakal calon suamiku hanya tinggal tinta yg mampu sy coretkan buat awak
walaupun awak bukan lagi milik saya 

p/s: apabila kita menyintai seseorang,lepaskan dia terbang sebebasnya umpama seekor burung, biarkan dia membuat keputusannya sendiri , jika dia merasakan kamu org yg tepat dia akan kembai padamu dan membuat sarang untuk kamu berdua (@_@)

。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

5 ulasan:

cweet pinky berkata...

em , terharunyerr , baca , kuatkn smgt ek , insyaALLAH sume akn jadi biasa balek , ^^ tuhan tuh selalu adew =D

TinTa IzTifa berkata...

tabahkan aty k...sume yg berlaku ad hikmahnya..Allah sdg membantu kita yg sdg dlm perubahan...sesungguhnya cinta yg kekal hanya pd ALLAH..hati dan cinta hanya milik suami kita...insyaALLAH...bykkan solat taubat dan hajat...:)

hasniza hamzah berkata...

@cweet pinkymudah2 han ALLAH makbulkan doa sy

hasniza hamzah berkata...

@TinTa IzTifainsyallah tgh cuba kuatkan semangat nie

Amanina berkata...

insya-Allah, Dia nak bagi yang lagi baik :)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers