Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Jumaat, 25 Mei 2012

awak Maafkan Saya Yek





Ya ALLAH.. 
Bila kehadiranku MENGANGGU hatinya, 
tidak membawa KEBAIKKAN padanya, maka Kau pisahkanlah kami biarpun kami terluka.. 
Bila aku TIDAK LAYAK dan bukan yang terbaik untuknya.. 
maka Kau jauhkanlah aku darinya.. 
Bila bukan aku yang TERTULIS untuk melengkapkan separuh dari agamanya, 
maka JARAKKAN kami agar tidak timbul rasa yang mengundang KECEWA… 
amin ya rabbal alamin... 
Andai kehadiranku punca GOYAHNYA IMANMU, 
maafkan aku.. 
Andai kehadiranku punca HATIMU MERANA, 
maafkan aku.. 
Andai kehadiranku punca LALAINYA HATIMU, 
maafkan aku.. 
Sungguh, itu semua BUKANLAH NIATKU.. 
Ya Allah, ku akui KELEMAHAN dan KESILAPANKU.. 
andai pernah diriku menjadi PUNCA jauhnya seseorang hamba daripadaMu, 
AMPUNIKU ya Allah..


。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

Tiada ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers