Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Khamis, 16 Ogos 2012

Artis Mana makan pizza nie???


Assalamualaikum Hai-Hai..
ayat macam biasakan
malam ini miss honey akan cerita pasal pizza....hehehhhhe
cer tengok gambar kat atas..
sedapkan....
ha nak tak???
jom lah miss honey belanja korang bace entry ni yek

artis mana yang makan pizza nie..
glamour ker???
pizza pun nak wat cerita ker???

dah...
dah....
tak payah buat spekulasi jom kita tengok artis kat bawah nie yek sayang??



la miss honey rupanya artis2 ingatkan ape tadi..
hehehhehehehehe apa macam 
artis nie pun boleh tak???
baiklah taknak touching-touching dan marah-marah tau
senyum sokmo!!!
bye...bye 
assalam

p/s: tertiba entry kali ni macam kes perasan lah pula...hehhehehhe




。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

1 ulasan:

hasniza hamzah berkata...

sape nak makan pizza dengan miss honey??? jomlah

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers