Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Selasa, 14 Ogos 2012

Hari ke-2 di AKEPT


Hai assalamualikum dan selamat pagi semua..
macam mana puasa korang pada hari ini..
puasa tak???
ahaksss sape tak puasa angkat kening sikit miss honey nak tengok
eceh-eceh miss honey nie macam nampak lah pula yek...

baiklah entry bagi hari ini miss honey akan citer kat semua reader yang sudi bace blog miss honey yang tak seberapa nie pasal hari ke dua miss honey di AKEPT...
Ha korang masih tak tau lagi ape itu AKEPT...
adoii sayang tak tahu lagi ape itu akept??
bace entry miss yang >>INI <<...

Baiklah hari ke-2 di sini miss honey pada mulanya dia jar teknik berblogging
miss honey malas lah nak cerita panjang lebar mengenai ini...
ha apa??? korang nak tahu juga ker???
baiklah miss honey takkan akan kecewakan harapan korang yek...
kalau nak tahu juga jom terjah >> SINI <<
selepas itu kami di ajar pula mengenai teknik bagi memajukan diri dan berani berhadapan dengan masyarakat
ha nak tahu macam mana permainan kami???
hanya dengan menggunakan sebiji kentang dan sebatang penyedut minuman kami dikehendaki mencucuk batang penyedut minuman tersebut sehingga menembusi kentang.
wahh mulanya miss honey rasa agak susah....
tapi jangan tak tahu dengan kita menutup ruang udara di salah satu lubang penyedut minuman
udara akan mampan dan tidak boleh keluar...ini akan menghasilkan tekan menyebabkan penyedut minuman tersebut lebih keras dan mudah untuk mencucuk
wahhh..wah miss honey nie macam cikgu sainslah pula....
tertiba ajew cikgu sejarah bertukar cikgu sains...

so ape pengajaran dari permainan ini ialah kita kena yakin dengan sesuatu
ha ini bertepatan dengan kita punya kepercayaan
IMAN...ILMU...AMAL.


fuh...fuh...miss honey dah lapar..
dah dekat nak berbuka dah nie...
baiklah nantikan entry miss honey yang berikutnya yek sayang







。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

Tiada ulasan:

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers