Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Rabu, 19 Disember 2012

Aku dan Itik


Assalamaulaikum dan salam sejahtera...
wahhh lama benar tak menerjah blog miss honey sendiri...
almaklumlah masalah wifi kolej miss honey yang tak baper nak sattle lagi nie...
baiklah
ha korang cuba tengok GEMPAK tak tajuk miss honey malam nie....
ada ke budak senget macam miss honey nie...benda kecik pasal itik itu pun nak story kat korang kan......

HAHHAHAHAHAHAAH (gelak jahat)
mudah citer miss honey akan jawab...
ADA AKU KISAH????? .....nie blog aku ....suka hati akulah...
wahhhh....wahhh macam hantu Cina Tempe plak miss honey menjawab yek.....

dah...dah mis honey nie suka merepek mcam mak nenek (ha sedar diri pun miss honey nie kan)
baiklah miss honey akan tunjukkan gambar  itik kesayangan miss yang da 6 ekor ajew pun....
ini tak termasuk yang kena bahan encik ular sawa yang kebulur semalam seekor....
kurang asam betul!!!
kalau tahu dia nak ambik miss honey buat gulai dah itik2 hahhahah


kedekut bin haji...............
dah rezeki ular2 nak wat mcam mana...apa salahnya miss honey jadi  masyarakat prihatin sikitkan sekali sekala kan
kongsi haiwan kesayangan dengan encik ular sawa.....

ape2 pun dah penat merepek nie....
bye2...
syukran jaszilan sebab sudi dengar miss honey merepek
ASSALAMUALAIKUM

。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

3 ulasan:

SuDu Biru berkata...

hari ni rezeki ular..esok2 rezeki musang lak :) eh!! musang makan itik ke?? haha

hasniza hamzah berkata...

@SuDu Biru esok rezeki saya pula..taj boleh jadi mcm nie kalau terlalu jadi masyarakat prihatin..gigit jari nanti

hasniza hamzah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers