Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Rabu, 19 Disember 2012

SAYA DAH ADA ANAK....ALHAMDULILAH


ASSALAMUALAIKUM dan salam sejahtera....

ALHAMDULILAH ...SYUKUR ALHAMDULILAH...bertambah lagilah zuriat keturunan tok wan ku....
miss honey dah selamat bersalin...anak lelaki....
wah2 comel tak nak tengok tak jab eakkkk..
nie miss tunjukkan gambar si kecilku selepas mandi...


ha comel tak si kecil miss honey nie.......

rasa bahagia sangat dapat baby baharu.....geram sangat nak gigit kaki dia......
alah tak cantik pula miss honey tunjuk gambar dia tak berbaju...
adoi malu... aurat...aurat...baby malu....

tarar kejab yek kita tengok gambar dia berbaju plak yek...
ala tomey-tomey anak mummy nie


ha comel kan...

AIBBB....mana ayah nya???

ermmmmm...ermmmmm..
ayahnya tak ada....

wahhhh malu-malu...
apalah miss honey nie...miss honey lupa miss honey mana kahwin lagi...
macam mana boleh terkeluar seketul baby plak...

nie sah senget sekejab otak miss honey nie...

HAHHAHAHAHAHAH (gelak jahat lagi)
kalau korang nak tahu inilah anak sedara miss honey...

apa macam comel tak.....
siap bebedak sejuk lagi...
hahahhaha moga-moga miss honey dapat anak comel macam nie...
fuhh kanan fuhhh kiri....
aminnnnn...

k lah sampai di sini sahaja miss honey berceloteh...
jumpa lagi


ASSALAMUALAIKUM

P/S: mesti korang herankan kenapa miss honey tak bagi tahu korang nama baby nie kan...hahahha nak bagi tau macam mana nak bagitau miss honey sendiri lupa nama anak sedara sendiri....biul betul punya mak sedara....anak sedara sendiri pun boleh lupa...nasib kaulah baby...hehehehe






。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

1 ulasan:

hasniza hamzah berkata...

apa pendapat korang pasal baby nie comel tak

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers