Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Rabu, 9 Januari 2013

My Laptop dah bertukar kulit


ASSALAMUALAIKUM dan Hai-hai...

ha malam nie miss honey tak tahu kenapa miss honey rajin sangat nak menukar dan menyalin kulit laptop miss honey..
hahahha actually kulit untuk laptop miss honey nie miss ambil dari laptop lama miss honey
tertiba ajew petang tadi miss honey boring
miss honey apa lagi mulalah membuat misi merayau dan berayap pekan TANJUNG MALIM
maka secara tak sengaja miss honey singgah lah satu kedai nie yang miss honey memang suka cuci mata jew pun kat kedai tersebut maka terhasillah air tangan kreatif kononnya lah nak tengok tak??

cer terjah gambar bawah yek 
malas lah miss honey nak beleter panjang...



 gambar sebelum





gambar selepas dinaik taraf hehhehe

p/s: pengunaan kata "kulit" bagi mengantikan cover laptop




。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

1 ulasan:

hasniza hamzah berkata...

korang rasa gambar mana yang ok lagi??

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers