Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Jumaat, 11 Januari 2013

Saya Blogger Dari Negeri...


ASSALAMUALAIKUM dan Hai-hai..
apa khabar korang??
baiklah miss honey dah diserbu keboringan...
lalu dengan muka yang lemah lesu miss honey nak cari kawan dari blogger lain
dapat jugalah berkenal-kenalan yek dak???
heheheheh 
tak moh gatal-gatal sudah


cer korang teka miss honey dari negeri mana??
negeri yang paling kaya ???
selepas emas??

apa yek??

mestilah jawapannya adalah 
PERAK!!

korang dari negeri mana share lah sikit??

nak tahu apa keistermewaan perak??

ha moh miss honey nak citer kat mike sikit
opss miss honey tak pandailah nak cakap PERAK!!
mana taknya miss honey nie dah berada di Utara Perak...
ha korang kalau yang dari utara perak dekat mana???

PARIT BUNTAR???
BAGAN SERAI??
SELAMA??
TAIPING??

miss honey orang SELAMA...
nak femes sikit tukarlah jadi FOREVER..
ha best tak nama forever...

miss honey nak minta izin nie nak cakap bahasa kampung miss honey yek
sedangkan tempat jauh lagi dikenang inikan tempat dok mengira anak itik belakang rumah miss honey...

hurmm tempat apa yang kami nak habaq kat hangpa yang best yek??
ha hangpa tau dak kat SELAMA nie dah dekat dengan TAIPING kan
so kami nak habaqlah kat hangpa tempat kami suka pi mestilah TAMAN TASEK TAIPING
sebelah dia ada ZOO TAIPING
fuhh femes kot kami nak cita kat hangpa NIGHT SAFARI tu..
kau ada??
yang paling miss honey tak tahan pun belajar kat PERAK juga
di
UNIVERSITI PENDIDIKAN TANJUNG MALAM

selain itu juga tempat yang femes kat tempat miss honey...LATA ULU MENGKUANG
hanpa pernah pi dak??
mesti tak pernah kan...
tempat ni terkenal dekat tempat miss honey ajew...

baiklah kalau nak cakap pasal makanan
ha miss honey suka makan durian...tapi bukan sebarangan 
miss honey suka makan DURIAN BATU KURAU...
hangpa pernah makan dak....
miss honey nak habaq mai...SYOKKKK makan durian tu....

baiklah nak tahu tempat yang lain??
cer korang komen kat bawah...mesti miss honey balas...

baiklah saudara Apit

miss honey nak tag2 orang mangsa miss honey

huhuhu dah penat menaip ...
jumpa korang lagi..
ASSALAMUALAIKUM




。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

13 ulasan:

hasniza hamzah berkata...

korang dari mana citerlah dekat miss honey

potia casadelarossa berkata...

SELAMAT BERSEGMEN OK...

Mohd Lokman Bin Ramli berkata...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. ^_^. selamat berkenalan kepada yang baru mengenali diri saya. Saya blogger dari terengganu tetapi sekarang menetap di melaka. jemput singgah ke rumah saya yang tak sebeberapa ini. Maaf juga lambat buat lawatan sebab sibuk dengan final exam..

http://www.lokmanramli.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html

Mohd Lokman Bin Ramli berkata...

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. ^_^. selamat berkenalan kepada yang baru mengenali diri saya. Saya blogger dari terengganu tetapi sekarang menetap di melaka. jemput singgah ke rumah saya yang tak sebeberapa ini. Maaf juga lambat buat lawatan sebab sibuk dengan final exam..

http://www.lokmanramli.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri-terengganu.html

QasehnyaRania berkata...

salam kenal..
i follow dari segmen yang sama.

jemput singgah blog ciksu

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html

dari kedah :D

QasehnyaRania berkata...

salam kenal..
i follow dari segmen yang sama.

jemput singgah blog ciksu

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-dari-negeri.html

dari kedah :D

♥Farhana♥ berkata...

dari segmen yang sama dan dari negeri yang sama ! done follow . jemput singgah dan follow blog saya ---> http://duniahatisaya.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html . salam perkenalan :)

deno berkata...

hai! deno folow sini dari segmen yg sama! jom ke blog deno :)

www.dayangdeno.my

Cik Aichrah berkata...

Singgah dari Kelantan ;)
Done follow awk :)
Jom singgah back :D

http://aichrah.blogspot.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

AmalinaLee berkata...

Follower awak ke 336 :)

Salam tuan blog :D Blogger Kelantan dtg singgah sini. Saya dari segmen yang sama. Jika ada masa, meh singgah blog saya hihi. Happy blogging! ^^


http://www.amalinalee.my/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

Cik Fie berkata...

dari segmen yang sama . :)

http://www.cikfie.com/2013/01/segmen-saya-blogger-negeri.html

MANZARINA berkata...

salam singgah... salam muhibbah.... salam kenal......

MANZARINA berkata...

salam singgah... salam muhibbah.... salam kenal......

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers