Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Ahad, 26 Mei 2013

Kena Kawen??


ASSALAMAUALIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

 apa khabar semua ???
harap kalian berada dalam sihat sejahtera ???
korang mesti tertanya kan..
kenapa miss honey lama mendiamkan diri....
entahlag miss honey tak tahu nak cakap apa..
tapi apa yang miss honey pasti miss honey buntu??

apa pendapat korang kalau korang akan bertunang dengan orang yang korang sayang??
best kan??
wah syoknya!!! 
betul tak??
alangkah indahnya kalau miss honey dapat merasai pengalaman tersebut
TAPI..
apakah dayanya
nasib miss honey amat berbeza...
bila akan kena ambik keputusan untuk bertunang dengan orang yang miss honey sayang
TAPI...
insan tersebut pada mulanya yang amat mencintai miss honey telah bertukar arah dengan membenci miss honey kerana ada kekasih lain..
ya ALLAH apa miss honey perlu buat...
kedua-dua keluarga dah setuju untuk bertunang
tapi hati sidia bukan lagi milik miss honey..
tapi hati miss honey tetap ada sentiasa untuknya...

sahabat apa perlu miss honey buat??
miss honey amat mengharapkan yang terbaik buat kami berdua aja.

。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

3 ulasan:

hasniza hamzah berkata...

boleh bantu miss honey

imantizz_truper berkata...

rumitnya masalah akak...imantizz harap akak sabar..berserah pada Allah,dan minta petunjuk pada-Nya...

Makwe Kintan berkata...

Salam miss honey..xtaulah nk bahasakan diri ni akak atau adik.tp saya dh kwin lah.. saya cuma nk beri pandangan.. klu itu situasinya saya cadangkan miss berbincang semula dgn family mis.. beritahu cerita sebenar apa yg miss rasa.. lgpun ini masa depan miss.. dah org tak syg kan.. ade kwan sy pun begitu juga.. mula cinta..ble dkat nk kwin si lelaki ade org lain & xsyg dia lg.. tp mereka ttp brkahwin juga atas dasar persiapan dh buat & xnk malukan keluarga masing2.. tp akhirnya mereka bercerai..lepas tu rujuk semula sbb anak.. & trbaru brcerai lg.. tp kali ni xrujuk dah.. punca penceraian kerna lelaki tu xdpt nk brpisah dgn kekasih td.. 2 kali brcerai sbb perempuan yg sama..
Kita nk membina rumahtngga biarlah ia kekal selamanya kan. Kasih syg juga antara faktornya..& klu boleh miss buatlah solat istiharah..mohon petunjuk Allah swt.. Moga ada jalannya nanti..In Shaa Allah..(n__n)

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers