Kesayangan

Entry Miss Honey Minggu ini

Rabu, 8 Mei 2013

pada saat ini aku sangat lemah




Ya ALLAH...
Ya ALLAH bantulah hambamu ini 
Ya ALLAH...sesungguhnya pada saat ini ketika ini aku amat lemah 
Ya ALLAH...berikan lah aku pertunjukmu Ya ALLAH.. tenangkan hatiku yang gelisah ini 
Ya ALLAH..sesungguhnya aku adalah hamba-mu yang lemah..yang amat mengharap pertolongan dan kasih sayangmu 
Ya ALLAH..jika ini ujian bagi diriku bagi mendekatkan diriku padamu..aku redha 
Ya ALLAH ..tapi janganlah dikau tinggalkan diriku keseorangan bantulah aku untuk tetap terus menjadi kekasihmu..sesungguhnya banyak sekali dosaku pada mu 
Ya ALLAH..mungkinkah ini balasan untuk Kau sedarkan diriku...Ya ALLAH...Ampunkan dosaku..aku sangat rindu pada mu Ya ALLAH... 
Ya ALLAH...Ya Rahman... aku takut diriku tidak kuat
aku takut aku terpesong 
ya ALLAH
tolonglah aku ya ALLAH Ya Rahim...pimpinlah aku kejalan syurga-Mu =(

seseorang tolonglah bantu diri ini..

ikhlas dari insan keldil ini
Hasniza Hamzah


。◕‿◕。 SUKA!! LIKE and KOMEN yek。◕‿◕。

1 ulasan:

hasniza hamzah berkata...

siapa yang sudi beri nasihat pada miss honey..miss honey dah rasa kosonh sangat

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers